Desde 1972
Events
Mobile World Congress 2017
Els virtuals i les projeccions circulars, protagonistes d’aquesta edició.
Quan del que es tracta és de despuntar i diferenciarse, les marques ho tenen clar. Sobre tot, si la batalla s’ha de lliurar a un escenari com el del Mobile World Congress on el que menys interessa és passar desapercebut. Per dotzè any consecutiu, Sono ha facilitat a marques, agèncie i constructors d’estands consultoria tècnica i equipament audiovisual per impactar presentant les darreres novetats i avanços en tecnologia mobile, wereables, dispositius IoT, robots autònoms i altres avenços que es convertiran en quotidians dintre d’un temps.
Experiències amb holografia interactiva
Les experiències de realitat virtual interactiva continuen sent interessants apostes de cara a presentar diferents tipologies de continguts buscant un efecte dinàmic. . Així, per exemple, en la era de les Smarts Cities, es poden oferir dades i informacions en temps real sobre punts d’interès d’una ubicació concreta com podria ser la ciutat de Barcelona.
Sono es va encarregar d’una instal·lació d’aquest tipus, realitzada amb dues pantalles de 75” LG de 500 cd/m2 i una altra de 2.500 cd/m2 aconseguint aquest efecte de virtualitat audiovisual per a una coneguda marca de consultoria i serveis tecnològics.
Projeccions circulars per captar tots els angles
Altres dissenyadors d’estands també han volgut cridar l’atenció del seus visitants amb projeccions circulars configurades a partir de projectores de 8.000 lúmens. Les pantalles de LEDS segueixen oferint excel·lents resultats com a displays indoor d’alta resolució i d’immillorable qualitat d’imatge. La seva fàcil instal·lació permet aconseguir una gran varietat de configuracions per a, per exemple, mostra continguts buscant un efecte tipus banner aplica al disseny dels estands.
Amb tot, continua la tendència en quant a lloguer de material audiovisual amb un gran volum de pantalles i monitors de petit format per cobrir l’exposició de continguts de major proximitat però també displays de mida gran, com plasmawalls, pantalles de LEDs o monitors gegants buscant aquesta localització i identificació instantània amb la marca. En total, més d’una trentena d’estands en el que Sono ha participat com a integrador audiovisual. .
Barcelona s’ha convertit aquest dies en l’epicentre mundial de la tecnologia batent tots el rècords quant a xifres d’impacte. Aquesta edició del Mobile World Congress s’ha tancat amb 108.000 visitants, un 7% més que l’any passat, i 465 milions d’euros per a la capital catalana. Més de 2.300 companyies han participat en l’esdeveniment més important sobre innovació en dispositius mòbils.
Com a plats forts d’aquesta edició, la presència del cofundador i conseller delegat de Netflix, Redd Hasting, i del creador de Pokémon Go, John Hanke. També s’ha celebrat per primera vegada la jornada Women4tech.
Una vegada més, el MWC s’acomiada de Barcelona amb la intenció de tornar l’any que ve amb més. Confirmades les dates per al Moble de 2018 que tindrà lloc del 26 de febrer a l’1 de març.
On som?
BARCELONA
C/ Progress,29
(Pol. Industrial Almeda)
08940 Cornellá de Llobregat
Barcelona
Tel. +34 934 801 000
E-mail sono@sono.es
MADRID
C/ Sepúlveda, 6 - Nave 26
(Pol. Industrial Alcobendas)
28108 Alcobendas (Madrid)
Tel. +34 916 624 217
E-mail sono@sono.es
SEVILLA
Cartuja Center CITE
C/ Leonardo da Vinci, 7
41092 Sevilla
Tel. +34 916 624 .217
+34 609 564 092
E-mail sono@sono.es