L’esdeveniment es va dur a terme en els cines Cinesa Méndez Álvaro 3D. Primera edició d’aquest esdeveniment que va arribar a congregar més de 400 persones en un fòrum sobre la transformació digital i l’ús de les noves tecnologies aplicades al marketing y la comunicació de les marques.
SONO, com a especialista en integració de tecnologia audiovisual, va patrocinar l’esdeveniment aportant muntatge, assistència tècnica i disseny i participant a més activament en una de les taules rodones que es van celebrar amb Carlos Henao, director de Marketing de SONO com a ponent.
Disseny, muntatge audiovisual i realització en directe
SONO es va encarregar d’adequar audiovisualment la sala de projecció on es van dur a terme les presentacions i ponències. La gestió de continguts a la pantalla de projecció de la sala es va realitzar amb sistema de gestió Barco S3. Es va reforçar el so de la sala amb caixes acústiques de L’Acoustic, proporcionant la mircrofonia al complet per a ponents i micro de sala.
Per a la il·luminació de la sala es van configurar diferents textures aconseguides gràcies als focus mòbils ProLight que es van col·locar als laterals de l’escenari (Luma 1500SH, Ruby Beam, Stark 400), acompanyada d’una mixer d’il·luminació Chamsys MQ60. L’esdeveniment es va realitzar en directe a tres càmeres per facilitar el seguiment per part del públic assistent.
Transparència de les marques sí, pero més enllà de la norma
Carlos Henao, director de Marketing de SONO, va participar juntament amb Raquel González, directora de comunicación de El Tenedor, Pilar Zaforteza, Marketing Manager Spain & Portugal en BlaBlaCar, Peter F. Noguera, Social Media Manager en Energy Sistem, Rafael Rivera, responsable de innovación y tecnología en Mediapost y Luis Fantini, SVP Marketing & Technology en ROI UP Group en el panell titulat ‘Confianza ciega’.
Henao va destacar la necessitat de les marques d’apostar per una comunicació i una forma de fer marketing capaç de guanyar-se la confiança dels consumidors amb accions que vertaderament estiguessin centrades en destacar les responsabilitats que aquestes tenen amb els agents socials.
La transparència en definitiva, segons Henao, és una cuestió normativa -les marques estan obligades a donar a conèixer segons què pràctiques als seus clients i potencials clients- pero farà falta anar més enllà per realment aconseguir guanyar-se als consumidors, cada vegada més conscientes i exigents. I, segons Henao, això només es pot fer a través d’una bona gestió de la comunicació i el marketing.
SONO acompanyarà de nou a Marketin Directo el proper dia 12 de novembre a l’esdeveniment que ja està en marxa ‘Enamorant al Consumidor’ a les sales Cinesa Projeccions de Madrid.
Necessites un proveïdor de serveis integrals audiovisuals? Contacta ara amb SONO.